BY ROSANN

Een persoonlijke blog over o.a. (fair) fashion, geld en lifestyle

Favoriete outfit van het moment - een jurk gecombineerd met een trui

Mijn ultieme favoriete outfit van dit moment is een jurk in combinatie met een trui. Ik hou van een outfit die er leuk uit ziet maar ook lekker warm is. Echt waar ik kan mij niet voorstellen waarom je zonder panty de deur uitgaat? Het is toch koud? Anyway, geef mij maar een jurk en een trui met docs eronder en je hebt een blije girl hier.


outfit

Autumn vibes

Deze outfit zorgt bij echt voor het ultieme herfst gevoel. Naast dat ik gek ben op deze combinatie is het ook nog eens lekker warm. Ik vind namelijk dat een leuke outfit ook comfortabel moet zijn. Je ziet mij daarom ook niet snel op hoge pumps lopen, want eerlijk het zit echt niet lekker. Naast dat ik jurken met truien combineer hou ik er ook van om een trui op een rok te dragen en dan met hoge laarzen eronder. Het najaar is qua kleding ook mijn favoriete seizoen omdat je echt eindeloze combinaties kan maken.
outfit

Even wat anders

Vorige week woensdag kwam mijn pestverhaal online op mijn blog en de reacties die ik erop kreeg had ik zo niet verwacht. Op mijn Instagram, Facebook en privé kreeg ik allemaal ontzettende positieve berichten. Het was echt overweldigend. Ik ben heel blij dat ik het artikel heb geschreven omdat ik weet dat er zoveel meer mensen zoiets mee hebben gemaakt. Heb je het artikel nog niet gelezen? Klik dan even hier en dan kom je bij het artikel terecht.
outfit

Meer outfit artikelen delen?

Ik wil op mijn blog vaker van zulke outfits delen omdat fashion toch iets is wat een groot onderdeel is van mijn leven. Als je naar mijn kleding kijk dan zie je ook een stuk van mijn persoonlijkheid. Ik denk dat dat ook belangrijk is. Je kleden naar je persoonlijkheid en naar hoe je je voelt. Niet omdat het in de mode is en omdat iedereen het draag? Ik doe dit in ieder geval niet en ik draag lekker wat ik wil!

Wat is jouw fave outfit op het moment?


Reacties

Een reactie posten

back to top