BY ROSANN

Een persoonlijke blog over o.a. (fair) fashion, geld en lifestyle

Attitude oordopjes van Cellularline (bluetooth) + mijn favoriete girlpower songs

Ik ben altijd opzoek naar de beste oordopjes en hoe leuk is het dat ik een mail kreeg met de vraag of ik de Attitude draadloze oordopjes van Cellularline wou testen. Ik heb ze uitgebreid getest en vandaag deel ik mijn eerlijke mening erover. Oh ik deel wat mijn ultieme favoriete girlpower nummers zijn op dit moment.

Attitude oordopjes Cellularline

Mijn eerlijke mening

Ik wil vooraf even zeggen dat mijn mening niet beïnvloed wordt om het feit dat ik ze heb mogen ontvangen om erover te schrijven. Bij elk review ben ik eerlijk en zeg ik wat de min en pluspunten zijn. Uiteindelijk gaat het om geld en als je wat wilt kopen via mij dan wil ik wel dat de investering het waard is.

Attitude oordopjes Cellularline

Cellularline Attitude oordopjes

De oordopjes die ik heb gekregen zijn van het Italiaanse merk Cellularline en het type is Attitude. Toen ik ze binnenkreeg had ik al gelijk zoiets van oké dit zijn geen goedkope oordopjes. Nu moet ik eerlijk zeggen dat al die poespas mij niet zo interesseert. Het gaat er bij mij echt om dat de oordopjes goed zitten en dat ik een fijn geluid heb tijdens het muziek luisteren.Attitude oordopjes Cellularline

Het design

Het doosje wat erbij zit voelt stevig aan, dus als je ze laat vallen met de oordopjes erin gaan ze niet gelijk stuk. Heel belangrijk voor mij want ik ben best wel onhandig. Wat ook prettig is dat er verschillende soorten maten oordop kussentjes inzitten. Bij mij zitten die dingen nooit goed namelijk en ik vind het daarom fijn dat ik zelf het formaat kan uitkiezen. Ook zit er een oplader bij om het doosje met oordopjes op te laten. Los van de lader kun je ze zo'n pak hem beet vijf keer opladen. De oordopjes zelf kun je blijkbaar zo'n anderhalf uur achter elkaar gebruiken voordat ze leeg zijn. Zelf heb ik dat niet uitgetest en heb ik ze denk zo'n 50 minuten in één keer gedragen.
Attitude oordopjes Cellularline

Hebben de oordopjes een fijn geluid?

Oké leuk dat verhaaltje maar is het geluid ook goed? Ja ik vind van wel. Hij heeft een fijne bass, niet zo'n geluid dat helemaal doordramt in je oren. Het geluid is fijn en ik vind hem ook een beetje noise cancelling. Als ik muziek of een podcast aan heb hoor ik vrij weinig van de buitenomgeving. En eerlijk dat is echt prettig!

Ik ben dus echt wel tevreden met deze Attitude oortjes al moet ik wel zeggen dat ik soms het idee heb dat ze eruit vallen. Het kan zijn dat ik het helemaal niet gewend ben om zo'n formaat in mijn oren te hebben zitten, want normaal draag ik oordopjes die niet in je oren gaan. Ook voel ik ze zitten na een langere periode van dragen. Maar goed dat zijn ook de enige twee dingen wat ik wat minder vind.

Ze kosten € 79 en voor die prijs vind ik het wel een aanrader en zou ik ze ook zelf zo kopen. Wat ik allemaal heb benoemd is natuurlijk mijn persoonlijke ervaring en het kan zijn dat jij het anders ervaar. Al met al vind ik het fijne oordopjes en ben ik blij dat ik ze heb.

Dit zijn mijn ultieme self love & bodypositive songs

Als afsluiter heb ik nog een aantal nummers die altijd maar dan ook echt altijd mijn zelfvertrouwen een boots geven als ik dat nodig heb. Deze nummers staan allemaal in deze Spotify lijst en is echt een aanrader!
  • Good as Hell - Lizzo 
  • Truth Hurts - Lizzo
  • Work it - Miss Elliott
  • Bootylicious - Destiny's Child
  • 7 rings - Ariana Grande
  • Born This Way - Lady Gaga
  • Ain't Your Mama - Jennifer Lopez
  • No Scrubs - TLC
Ga deze nummers luisteren en je krijgt gelijk een glimlach op je gezicht. Er zit gewoon zoveel kracht in deze muziek en al deze artiesten laten je dat ook voelen. Als ik een rotdag heb is het eerste wat ik doe bovenstaande muziek lijst op zetten en ik voel me daarna al een stuk beter. Gewoon omdat ze over zulke echte dingen zingen en het is ook herkenbaar voor veel mensen denk ik. 

Heb jij een favoriet nummer die je zelfvertrouwen een boots geeft?



Reacties

  1. Leuke oordopjes, helemaal als er van die jaren 90 muziek uit komt. Leuke nummers! Ik was ze een beetje vergeten, maar ik ga ze vandaag zeker even aan zetten : D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

back to top