BY ROSANN

Een persoonlijke blog over o.a. (fair) fashion, geld en lifestyle

Mijn favoriete tweedehands kleding waar ik onwijs veel plezier van heb!

Tweedehands de leukste kleding scoren? Het kan! Tweedehands winkelen is iets wat ik graag doe en ik zie het ook als een sport om toffe items te scoren voor weinig geld. Ik laat vandaag zien wat mijn favorieten zijn en hoe ik deze stijl. Benieuwd geworden? Lees dan snel verder!

tweedehands gestreepte zwarte blazer

Gestreepte zwarte blazer van Opnieuw & Co

We beginnen allereerst met een favoriet die ik echt vaak draag. Ik heb het over mijn zwarte gestreepte blazer. Ik denk dat ik hem nu zo'n negen maanden in mijn collectie heb en ik draag hem regelmatig. Hij valt een beetje oversized en ik combineer hem met werkelijk alles. Het is een item waar je alle kanten mee op kan en daarom denk ook zo favoriet bij mij. Ik heb hem gekocht bij Opnieuw & Co in Zwijndrecht.
tweedehands crème oversized blouse

Oversized lichte blouse van Reshare store

Deze blouse heb ik recent gekocht bij de kringloopwinkel Reshare Store in Dordrecht en ik was gelijk verliefd. Hij is een paar maten te groot maar juist dat vind ik er zo tof aan. Ik heb hem nu in mijn broek gedaan maar ik kan er ook een knoop in maken. Het is een stof die een beetje aanvoelt als satijn en geeft mij ook het gevoel dat ik een wat luxere blouse draag.
tweedehands Zwarte oversized Monki blazer

Zwarte oversized Monki blazer

Deze blazer is van Monki en heb ik gekregen van een vriendin. Zij heeft hem oversized gekocht, alleen stond hij bij haar wel erg oversized. Vandaar dat ik hem heb overgenomen en tot op de dag van vandaag ben ik er nog steeds erg blij mee.
tweedehands

Donker bruine coltrui van United Warderobe

Deze aankoop vind ik helemaal fantastisch en heb ik ook nog niet zo heel lang in mijn bezit. Ik heb dit te leuke donker bruine colletje bij United Warderobe gekocht voor nog geen € 12,00 volgens mij. Normaal is dit geen kleur die ik zomaar zou dragen maar ik ben er helemaal verliefd op.
tweedehands rode corduroy blazer

Rode corduroy blazer van Noppes

Al een tijd was ik op zoek naar een mooie rode blazer. Echt zo'n item waar je je outfit mee kan afmaken. Bij de kringloop Noppes in Gouda zag ik dit exemplaar hangen en ik was meteen verliefd. Helaas heb ik nog niet vaak de gelegenheid gehad om hem aan te trekken, maar het is zeker een favoriet van mij.
tweedehands gestreepte blauwe blouse

Gestreepte blauwe blouse van Opnieuw & Co

Deze blouse zag ik hangen bij Opnieuw & Co en ik was gelijk onder de indruk. Het is namelijk een hele fijne luxe stof en hij had gewoon wat. Normaal gesproken neig ik niet zo naar blauw en dit is ook één van de weinige blauwe items in mijn kast. Ik vind hem heel tof en ik ben blij dat ik hem heb gekocht.
tweedehands

Zwarte coltrui van Opnieuw & Co

Een zwarte coltrui is een hele fijne basic die je op zoveel verschillende manieren kan stijlen. Zelf heb ik er een paar in mijn kast hangen die fijn zijn onder kleding, alleen had ik er nog geen één die je zo kan dragen. Ik zag hem hangen bij Opnieuw & Co en nadat ik hem had gepast had ik gelijk zoiets ja dit is een fijne basic. Dus hop hop afgerekend en nu hangt hij fijn in mijn kast.

Tweedehands winkels

Tweedehands winkelen vind ik leuk, is een uitdaging en je helpt op deze manier de wereld weer een handje mee. Waarom alles maar nieuw kopen als je tweedehands ook goed kan slagen? Slow fashion is iets waar ik mij echt voor inzet en ik vind het heerlijk om kleding een tweede kans te geven. Ik winkel graag bij Opnieuw & Co, Reshare store en Noppes. Tegenwoordig heb ik United Warderobe ook ontdekt en zie ik ook zoveel leuks voorbij komen.

Koop jij weleens tweedehands?

Reacties

  1. Wat leuk om te zien! Ik heb zelf ook heel veel kleding van mijn zusje overgenomen en het voelt weer alsof je allemaal nieuwe kleding hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

back to top